Regulamin konkursu „Magiczny Sylwester”

Regulamin konkursu „Magiczny Sylwester”

 

§ 1 Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa ogólne warunki uczestnictwa w konkursie „Magiczny Sylwester” (zwanej dalej „konkurs MS”).

2. Organizatorem konkursu MS jest Petrodom Venna Sp. z o.o. Sp. K., Hotel-Restauracja Dukat ul. Warszawska 129, 21-500 Biała Podlaska, NIP: 5370002169 (zwana dalej „Organizatorem”).

3. Organizator oświadcza, że ogłoszenie o konkursie MS  zostanie opublikowane na stronie Hotel-Restauracja Dukat na portalu społecznościowym www.facebook.pl/Hotel.Restauracja.DUKAT oraz na stronie internetowej Hotelu-Restauracji Dukat www.hoteldukat.pl
4. Konkurs MS jest organizowany na stronie Organizatora na portalu społecznościowym www.facebook.pl od 18.11.2016 roku
do 02.12.2016 roku do godziny 12:00:00

5. Wzięcie udziału w Konkursie MS jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

6. Udział w konkursie MS mogą brać pełnoletnie osoby fizyczne. Nagrody, o których mowa poniżej przysługują Uczestnikom, z wyłączeniem:

a. pracowników oraz współpracowników Organizatora;

b. innych niż wymienione w lit. a osób, które brały udział w organizowaniu konkursu MS;

c. osób najbliższych wobec osób wymienionych w lit. a i b powyżej, to jest osób będących wobec takiej osoby małżonkiem, wstępnym, zstępnym, rodzeństwem, powinowatym w tej samej linii lub stopniu, osobą pozostającą w stosunku przysposobienia lub jej małżonkiem, a także osobą pozostającą we wspólnym pożyciu;

§ 2 Komisja Konkursowa

Celem zapewnienia prawidłowej organizacji i przebiegu konkursu MS, a w szczególności w celu dokonania oceny prawidłowości zgłoszeń do Konkursu oraz wyłonienia osób nagrodzonych, Organizator powoła Komisję Konkursową. W skład Komisji Konkursowej wejdą co najmniej 2 osoby delegowane przez Organizatora.

§ 3 Zasady uczestnictwa w Konkursie

1. Zadaniem Uczestnika konkursu jest:

a) polubienie strony Organizatora (Hotel-Restauracja Dukat) na portalu społecznościowym www.facebook.pl poprzez opcję „lubię to”

b) Udostępnienie postu Organizatora (Hotel-Restauracja Dukat) dotyczącego Konkursu MS publicznie na tablicy osoby biorącej udział w konkursie na portalu www.facebook.pl

c) Pozostawienie w komentarzu pod postem Organizatora (Hotel-Restauracja Dukat) odpowiedzi na pytanie: Jak Twoim zdaniem powinien wyglądać wymarzony Sylwester?

d) przystąpienie do konkursu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu. Regulamin dostępny jest w recepcji hotelowej (Hotel-Restauracja Dukat) oraz na stronie internetowej www.hoteldukat.pl

2. Nagrodą w Konkursie MS jest 1 bon dla 2 osób pełnoletnich na Bal Sylwestrowy 31 grudnia 2016r. o wartości 390 zł organizowany w Hotelu-Restauracji Dukat ul. Warszawska 129, 21-500 Biała Podlaska.
§ 4 Wybór Zwycięzcy

1. Spośród Uczestników Konkursu,  którzy spełnili  wymagania zawarte w niniejszym regulaminie konkursowym, Komisja  wyłoni 1 Laureata Konkursu.

2. Wyłonienie Laureata konkursu MS będzie miało miejsce w siedzibie Organizatora w terminie 06.12.2016 roku. poprzez wybranie jednej najciekawszej odpowiedzi spośród propozycji osób biorących udział w Konkursie, które spełniły wymagania Konkursu MS.

3. Laureat, któremu pod nadzorem Komisji, zostanie przyznana nagroda w Konkursie MS, zostanie powiadomiony poprzez post w dniu 06.12.2016r. na stronie Organizatora na portalu społecznościowym www.facebook.pl, podając nick/login/Imię i nazwisko  Laureata Konkursu MS i w miarę możliwości przy pomocy wiadomości prywatnej na portalu www.facebook.pl. Organizator zastrzega sobie podjęcie maksymalnie dwóch prób kontaktu przy pomocy wiadomości prywatnej z wyłonionym Laureatem Konkursu w przeciągu 5 dni roboczych od dnia wyłonienia Laureata. Po tym terminie, nagroda zostanie przekazana kolejnej osobie, która zostanie wyłoniona przez Komisję.

§ 5 Odbiór i zrealizowanie Nagród

1. Przekazanie nagrody nastąpi po rozmowie w wiadomości prywatnej (na portalu www.facebook.pl) między Laureatem, a Przedstawicielem Organizatora (Menager lub inny upoważniony pracownik) lub po udostępnieniu przez Laureata numeru kontaktowego pod którym  Organizator może się skontaktować lub kontakcie Laureata z Menagerem Hotelu-Restauracji Dukat pod numerem telefonu: 725 450 444. Odbiór nagrody przewidziany jest w Hotelu-Restauracji Dukat po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru nagrody.

2. Nie odebranie nagrody przez Laureata w ustalonym terminie bez wcześniejszego powiadomienia Organizatora, oznacza wygaśnięcie prawa do otrzymania i wykorzystania przyznanej Nagrody.

3. Nagroda w postaci bonu na bal sylwestrowy możliwa jest do zrealizowania jedynie w dniu 31.12.2016r.

4. Nagroda w postaci bonu na bal sylwestrowy może być wykorzystana jedynie przez Laureata Konkursu MS i osobę mu towarzyszącą lub osobę wskazaną przez Laureata przy odbiorze nagrody. Zabrania się odsprzedaży i udostępniana bonu osobom trzecim. Bon nie podlega wymianie na gotówkę. Wykorzystanie bonu przez osobę trzecią z powodu nienależytej dbałości o nie udostępnianie bonu osobom trzecim powoduje utratę możliwości wykorzystania bonu przez Laureata.

5. Bon może zostać wykorzystany jednorazowo. Bon upoważnia do spędzenia balu sylwestrowego w dniu 31.12.2016r. na takich samych warunkach, jak pozostałych uczestników, którzy wykupili miejsca w tradycyjny sposób, przy pomocy kupna-sprzedaży.
Nie skorzystanie z bonu w w.w. terminie uniemożliwia wykorzystanie bonu w innym terminie.

6. W przypadkach losowych, w razie niemożliwości skorzystania z nagrody w postaci bonu, może on zostać przekazany do wykorzystania innej osobie, po uprzednim zawiadomieniu i uzgodnieniu z Menagerem hotelu Dukat.

§ 6 Postanowienia końcowe

1. Organizator zastrzega sobie prawo weryfikacji czy Laureaci Konkursu spełniają warunki określone w niniejszym Regulaminie. Niestosowanie się do niniejszego Regulaminu lub do odpowiednich przepisów prawa, powoduje wykluczenie danej osoby z Konkursu i uprawnia Organizatora do odmowy przyznania nagrody oraz powoduje wygaśnięcie ewentualnego prawa do nagrody.

2. Reklamacje związane z przebiegiem Konkursu należy zgłaszać na adres: Petrodom Venna Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Sidorska 61, 21-500 Biała Podlaska w formie pisemnej, wraz z dopiskiem „Magiczny Sylwester – Reklamacja” i uzasadnieniem do dnia 20.12.2016 roku. Decyduje data stempla pocztowego/data nadania przesyłki.  Reklamacje związane z Konkursem rozstrzyga Komisja Konkursowa w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji.

3. Konkurs może być prowadzony tylko zgodnie z obowiązującym na terenie Rzeczypospolitej Polskiej prawem i postanowieniami niniejszego Regulaminu.

4. Organizator dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu Konkursu.

5. Organizator ponosi odpowiedzialność za formułę i treści oferowane w ramach Konkursu.

6. Uczestnik Konkursu nie powinien w szczególności:

a. naruszać prawa innych Uczestników do brania udziału w Konkursie;

b. korzystać z Konkursu w sposób, który może doprowadzić do naruszenia prawidłowego działania oferowanych w nim usług.

7. Organizator oświadcza, że Konkurs nie jest akcją charytatywną i jako taka nie będzie nigdzie promowana.

8. Organizator przetwarza dane osobowe Laureatów dla celów organizacji Konkursu, wydania przyznanych nagród oraz dla celów związanych z organizacją innych Konkursów realizowanych przez Organizatora, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. z 1997 nr 133 poz. 883 z późn. zm.). Laureaci podają dane dobrowolnie oraz mają prawo dostępu do nich i ich poprawiania, z zastrzeżeniem, że odmowa podania danych może uniemożliwić wzięcie udziału w Konkursie, a także  wydanie i realizację nagród.

9. Regulamin Konkursu jest dostępny dla Uczestników  na recepcji głównej w Hotelu-Restauracji Dukat oraz na stronie Organizatora www.hoteldukat.pl.  Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w regulaminie.